Artikler > Motion

Søg i alle artikler:

Motion

06-10-2014

Fra 10 km til halvmaraton på 12 uger

Få dit personlige løbeprogram, som vil guide dig frem til et halvmaraton.

29-09-2014

Træn din bækkenbund stærk!

En svag bækkenbund kan give rygproblemer, dårlig holdning og urininkontinent – Start derfor din bækkenbundtræning i dag og kom skaderne i forkøbet!

23-09-2014

Derfor skal du dyrke Yoga

Her får du 5 gode grunde til hvorfor du skal dyrke Yoga.

22-09-2014

Stræk ud og træk vejret!

På en travl hverdag har vi alle brug for et pusterum for at samle ny energi – brug pusterummet til at lave nogle stræk- og vejrtrækningsøvelser, så kan du hurtig få et skud ekstra energi!

18-09-2014

Hulahopring – sjov og effektiv motion

Vi har engang allesammen kunne ”hulahoppe”, og tænkte slet ikke over hvordan vi skulle bevæge os, for at få den til at dreje rundt. Dengang var det bare et stykke legetøj, der var sjovt at lege med ..

29-08-2014

RunKeeper

Det er nu blevet endnu nemmere for SlankeDoktor.dk's medlemmer at holde styr på motionen. Nu er det nemlig muligt at synkronisere din motionsberegning med Runkeeper-app’en, så du kan få et endnu..

28-08-2014

Effektive intervaller

Intervaltræning er en træningsform, som hurtig forbedre din kondition og øger din fedtforbrænding.

25-08-2014

Bakketræning er effektivt!

Bakketræning er en ekstremt effektiv træningsform, som skyder din forbrænding – og ikke mindst efterforbrænding i vejret.

13-08-2014

Træning mindsker risikoen for livstilsrelaterede sygdomme

Type 2-diabetes, forhøjet blodtyrk og kolesterol er blot nogle af de livstilsrelaterede sygdomme, som flere danskere bliver ramt af. Ved at motionere kan du forebygge disse sygdomme og mindske risik..

12-08-2014

Slidgigt kræver træning!

Har du daglige- måske natlige smerter i ét eller flere af dine led? Ved at motionere kan du mindske nogle af disse smerter og få mere overskud i hverdagen.

« 1 2 3 4 5  ... »