Artikler > Motion

Søg i alle artikler:

Motion

27-03-2014

Gå-program for begyndere

Gangtræning er en behagelig motionsform, som du sagtens kan variere på. Fordelen ved gangtræning er, at der sjældent opstår skader, hvorfor du nemt kan træne 4-5 gange om ugen. Du vil derfor hurtigt..

27-03-2014

Cykelprogram for begyndere

Cykelprogrammet er for dig som ikke er vant til at anvende cykling som en regelmæssig motionsform. Cykling er ikke så belastende for dine led som løb er. Har du fx dårligt knæ, eller er du meget ove..

25-03-2014

7 minutters træningsprogram

Forbrænd kalorier, stram op og spar tid! Alt du behøver, er 7 minutter! Det lyder måske urealistisk men dette korte træningsprogram, kaldet HIIT, Høj Intensiv Interval Træning, der fokuserer på høj ..

14-03-2014

Er du også vild med at presse dig selv?

Flere og flere danskere er begyndt at dyrke ekstremsport og for de fleste handler det om, at bryde deres mentale grænser. Samtidig vil de gerne bevise over for sig selv og andre, at de er i stand ti..

11-03-2014

Jeg har ikke tid til motion!

Motionen behøver ikke at være en 'tidsrøver'. Du kan jo starte med at tage trapperne i stedet for elevatoren og cyklen i stedet for bilen en gang i mellem, og find gerne på andre energikrævende akti..

01-03-2014

Løbeprogram - 5km

Vil du gerne i gang med at løbe, men har svært ved at komme i gang? Her er et løbeprogram du kan starte ud med, hvor du efter 11 uger kan løbe 5 km på under 30 min.

01-03-2014

Svømmeprogram for begyndere

Har du et mål om at begynde at svømme regelmæssigt? Så er programmet her lige noget for dig! Målet er, at du efter 12 uger kan svømme 900-1000 meter, relativt hurtigt.

01-03-2014

Fra 5 til 10km løb

Kan du i forvejen løbe 5 km, men har et mål om at kunne løbe 10 km? Så er løbeprogrammet her noget dig, hvor du efter 11 uger kan løbe 10 km på under 55 min.

01-03-2014

Cykelprogram for øvede

Er du vant til at cykle regelmæssigt, og føler du dig klar til at presse dig selv yderligere?

01-03-2014

Gå-program for øvede

Rask gang giver dig muligheder for at forbrænde en masse kalorier - samtidig med at det har en forebyggende effekt på stress.

« 1 2 3 4 5  ... »