Artikler > Motion

Søg i alle artikler:

Motion

21-08-2014

Få en stærk mave!

Med få øvelser kan du få en stærk og trænet mave – læs her hvordan.

19-08-2014

Træn dig fra lændesmerter

Er du øm i lænden efter din arbejdsdag - eller oplever du daglige lændesmerter? Så læs med her.

19-08-2014

Løb dig i sensommer form

Temperaturen er dalet, morgentimerne er stadig lyse og energien er fornyet efter sommerferien – udnyt derfor den danske sensommer til, at komme i din livs form.

13-08-2014

Træning mindsker risikoen for livstilsrelaterede sygdomme

Type 2-diabetes, forhøjet blodtyrk og kolesterol er blot nogle af de livstilsrelaterede sygdomme, som flere danskere bliver ramt af. Ved at motionere kan du forebygge disse sygdomme og mindske risik..

12-08-2014

Slidgigt kræver træning!

Har du daglige- måske natlige smerter i ét eller flere af dine led? Ved at motionere kan du mindske nogle af disse smerter og få mere overskud i hverdagen.

12-08-2014

Få formen tilbage, på kun 18 minutter!

Har din træning været sat på standby i løbet af ferien? Så kan du på en hurtig og effektiv træningsmetode komme tilbage til din træningsform. Det kræver blot, at du afsætter 18 minutter, 3 gange om ..

08-08-2014

Træn dig til tonede arme

Henover sommeren har der været rig mulighed for at vise dine lækre brune sommerarme frem – men ser de også trænet ud? Her får du nogle øvelser til at få stærke tonede arme.

31-07-2014

Kvinder hader ’mormor-arme’

’Mormor-arme’ er den værste kropsdel kvinder kan komme i tanke om. Mange undgår helt at bevæge armene i offentligheden.

11-07-2014

Træning skal være sjovt!

Føles det som en kamp at få slæbt dig selv af sted til træning? Findes der altid en god undskyldning for at blive hjemme? Så har du endnu ikke fundet den træningsform, der passer netop til dig.

01-07-2014

Derfor skal du træne din ryg som løber

Som løber er det vigtigt, at du også husker at træne din ryg. Slappe rygmuskler kan nemlig være en af årsagerne til, at du får en løbeskade.

« 1 2 3 4 5  ... »