Artikler > Motion

Søg i alle artikler:

Motion

18-09-2014

Hulahopring – sjov og effektiv motion

Vi har engang allesammen kunne ”hulahoppe”, og tænkte slet ikke over hvordan vi skulle bevæge os, for at få den til at dreje rundt. Dengang var det bare et stykke legetøj, der var sjovt at lege med ..

29-08-2014

RunKeeper

Det er nu blevet endnu nemmere for SlankeDoktor.dk's medlemmer at holde styr på motionen. Nu er det nemlig muligt at synkronisere din motionsberegning med Runkeeper-app’en, så du kan få et endnu..

28-08-2014

Effektive intervaller

Intervaltræning er en træningsform, som hurtig forbedre din kondition og øger din fedtforbrænding.

25-08-2014

Bakketræning er effektivt!

Bakketræning er en ekstremt effektiv træningsform, som skyder din forbrænding – og ikke mindst efterforbrænding i vejret.

13-08-2014

Træning mindsker risikoen for livstilsrelaterede sygdomme

Type 2-diabetes, forhøjet blodtyrk og kolesterol er blot nogle af de livstilsrelaterede sygdomme, som flere danskere bliver ramt af. Ved at motionere kan du forebygge disse sygdomme og mindske risik..

12-08-2014

Slidgigt kræver træning!

Har du daglige- måske natlige smerter i ét eller flere af dine led? Ved at motionere kan du mindske nogle af disse smerter og få mere overskud i hverdagen.

08-08-2014

Træn dig til tonede arme

Henover sommeren har der været rig mulighed for at vise dine lækre brune sommerarme frem – men ser de også trænet ud? Her får du nogle øvelser til at få stærke tonede arme.

31-07-2014

Kvinder hader ’mormor-arme’

’Mormor-arme’ er den værste kropsdel kvinder kan komme i tanke om. Mange undgår helt at bevæge armene i offentligheden.

29-07-2014

Løb dig i sensommer form

Temperaturen er dalet, morgentimerne er stadig lyse og energien er fornyet efter sommerferien – udnyt derfor den danske sensommer til, at komme i din livs form.

28-07-2014

Få formen tilbage, på kun 18 minutter!

Har din træning været sat på standby i løbet af ferien? Så kan du på en hurtig og effektiv træningsmetode komme tilbage til din træningsform. Det kræver blot, at du afsætter 18 minutter, 3 gange om ..

« 1 2 3 4 5  ... »