Henvendelse

Kundeservice bestræber sig på at svare på henvendelser så hurtigt som muligt og gerne under 24 timer på hverdage. I travle perioder, weekender og ferie kan svartiden stige til 3 hverdage.

Kundeservice besvarer alle administrative henvendelser vedr. dit medlemskab. Spørgsmål om kost m.m. skal du stille i din mad- og motionsdagbog. Dine vejledere læser dine indlæg inden hver vejledning, hvor du vil få svar på dine spørgsmål.

Vil du ringes op?
Vi ringer dig meget gerne op, hvis du vil have hjælp eller besvaret dit spørgsmål over telefonen. Skriv blot i din forklaring, at du gerne vil ringes op og hvornår, hvis du har et særligt ønske. Husk at give os dit telefonnummer. 

Ved telefonisk henvendelse, hav venligst dit brugernavn og ordrenummer parat.

Har du set om der er svar på dit spørgsmål i vores FAQ?

 
Brugernavn:
Email *: Vi sender svaret til denne email
Telefon:
Spørgsmål *:
Uddybende forklaring *:
Log ind
 

Tilmeld nyhedsbrev

Nyhedsbrev Gratis slanke- og motionstips hver uge




Ja tak, jeg vil gerne have spændende nyhedsbreve og tilbud mv. om bl.a. medieprodukter, tele og teknik, dagligvarer, skønheds- og livsstilsprodukter, fordelsprogrammer, analyser, spil og events og rejser via brev, tlf. og e-post. Du modtager kun henvendelser fra Aller Media A/S, men de kan også angå produkter og information fra selskaber i Aller-koncernen og vores samarbejdspartnere.
Læs mere
Medieprodukter: Fx magasiner, blade, bøger, nyheder, redaktionelle internetsider, musik, film, TV, app’s mv.

Tele og teknik: Fx telefoni, internet og anden kommunikation, computere, telefoner, TV, hi-fi, elektronik, hårde hvidevarer, biler og anden transport mv.

Dagligvarer: Alle produkter, der indgår i en sædvanlig husholdning, inkl. mad, drikke og andre fødevarer, køkkenredskaber, renholdelse, tekstiler og andet non-food, samt øvrige produkter der kan købes i supermarkeder mv.

Skønheds- og livsstilsprodukter: Fx design-, mode- og indretningsprodukter samt produkter relateret til bolig og have, personlig pleje, sport, motion, sundhed, tøj, sko, tasker, accessories, kosttilskud, håndlæsning, horoskoper, dating, erotik og rådgivningsprodukter, fx fra SlankeDoktor.

Fordelsprogrammer: Loyalitetsprogrammer, fx Aller Media A/S’ fordelsprogram ”Mit”, som indeholder tilbud fra Aller-koncernen og vores samarbejdspartnere.

Analyser, spil og events: Fx test, undersøgelser, spil, lotteri, gambling, konkurrencer og arrangementer som koncerter, underholdning, vinsmagning, restauranter, madlavning, løb, messer, shopping events, auktioner mv.

Rejser: Fx ferie- og pakkerejser, transport, ophold, forplejning, oplevelser, forlystelser, wellness, rejseudstyr og -forsikringer mv.

E-post: Fx. e-mail, SMS, MMS, app, push beskeder og lign.

Aller-koncernen: Pt. Aller Media A/S, Aller Holding A/S og Nyhavn Rejser A/S.

Samarbejdspartnere: Fx de annoncører, sponsorer og øvrige virksomheder, vi løbende samarbejder med. Du kan når som helst se vores aktuelle samarbejdspartnere her / på mit.aller.dk.

Aktiviteter på SlankeDoktor
Venter....